18/02/2011

Cântec de leagăn

Posted in Educatia copiilor la 22:03 de Valahia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un cântec din copilărie, de la bunica mea:

Acum e noapte-afară

Si liniste pe drum.

Se culcă flori si fluturi

Si toate dorm acum.

*

Iar eu, cu brate-ntinse

Mă rog lui Dumnezeu,

Sărut cu drag pe mama

Si-apoi adorm si eu.

*

Sunt stele-n cer si îngeri

Si îngerii cobor.

Ei bat din aripi; vântul

Adie-n urma lor.

*

Ei stau de pază noaptea

La capul meu si-al tău;

Ne fac mai dulce somnul

Si ne păzesc de rău.

2 comentarii »

  1. braduta3 said,

    ce frumos si linistitor! felicitari pt. blog…ma simt ca acasa!😉

    • Valahia said,

      Mulţumesc. Cu drag!🙂


Lasă un răspuns

